نحوه نصب اپلیکیشن‌های گوگل پلی از روی لپ تاپ وقتی که از روی گوشی نصب نمی‌شود.

دوستانی پیام داده‌اند که نحوه نصب اپلیکیشن‌های گوگل پلی از روی لپ تاپ وقتی که از روی گوشی نصب نمی‌شود را توضیح دهیم. در اینم موارد پیامی مبتنی بر اینکه این اپلیکیشن در ایران محدودیت استفاده دارد به کاربر داده می‌شود. در اینجا به روشی ساده و در طی چند مرحله به شما می‌آموزیم که چگونه این وضعیت را برای تمامی اپلیکیشن‌های مورد نیاز دور بزنید. این کار این مزیت را دارد که نرم افزاری درستکاری نشده را استفاده خواهید کرد.
ابتدامطمئن باشید که هم گوشی و هم لپ تاپ هر دو به اینترنت وصل هستند، سپس بر روی گوشی و هم بر روی لپ تاپ فیلتر شکن را فعال کنید.
حالا مطابق مراحل توضیح داده شده در عکس‌ها عمل کنید.
۱- وارد سایت گوگل پلی (از طریق لپ تاپ) شوید. آدرس: https://play.google.com

۲٫ اپلیکیشن مورد نظر را جستجو کنید.
 

۳٫ بر روی آیکون اپلیکیشن کلیک کنید. وقتی وارد صفحع بعد شد روی install کلیک کنید. (در اینجا من به عنوان نمونه اپلیکیشنی را انتخاب کرده‌ام که بر روی گوشی من نصب نباشد تا تمام مراحل را آموزش دهم)

۴٫ در این مرحله مطابق شکل ای‌میل و پسورد خود را وارد کنید. کدام پسورد؟ همانی که روز اول راه اندازی گوشی آن را وارد اندروید کرده‌اید. فراموش کرده‌ام از کجا بدانم؟ کافیست روی گوگل پلی گوشی کلیک کرده و از نوار ابزار سمت راست ای میل را بیابید.

۵٫ سپس دستگاهی که میخواهید اپلیکیشن را روی آن نصب کنید انتخاب کنید و در مرحله بعد روی install کلیک کنید. در نهایت باید روی OKکلیک کنید. 

۶٫ کار شما تمام شده است و حالا می‌توانید  به گوشی خود مراجعه کنید. البته باید کمی صبر کنید! همانطور که مشاهده خواهید کرد اپلیکیشن شروع به دانلود و نصب خواهد کرد.

در صورت هر گونه سؤال یا پیشنهاد لطفاً از طریق فرم تماس با ما، ما را در میان بگذارید.

 

Photo by David Švihovec on Unsplash

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *