استفان کینگ رمان‌نویس آمریکایی فیسبوک را حذف می‌کند

استفان کینگ رمان‌نویس آمریکایی فیسبوک را حذف می‌کند

استفان کینگ رمان‌نویس آمریکایی فیسبوک را حذف می‌کند. او در حساب توییتر خود نوشت که به دلیل اخبار دروغی که در این شبکه اجتماعی منتشر می‌شوند و همچنین عدم امنیت فضای خصوصی کاربران، حساب کاربری خود در فیسبوک را پاک خواهد کرد. علاقه‌مندان او از این به بعد می‌توانند او را در توییتر دنبال کنند.

در ماه‌های اخیر و با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، تصمیمات جدید فیسبوک در سیاست‌های تبلیغاتی‌اش نگران کننده شده است. عده‌ای این نگرانی را دارند که فیسبوک با هدایت هدفمند تبلیغات سیاسی بتواند رأی دهندگان آمریکایی را به سمت کاندیدای خاصی هدایت کند. شایان ذکر است که زاکربرگ اخیراً در ضیافت شامی در کاخ سفید شرکت کرده بود. او به همراه همسرش در یک برنامه تلویزیونی (CBS This Morning) شرکت کرد و در پاسخ به سؤال مجری برنامه در خصوص خطوط اصلی صحبت‌هایی که او با مقامات کاخ سفید داشته است گفت: صحبت‌های مختلفی صورت گرفت ولی بگذارید که بعضی مسائل ناگفته بماند.

اما مطبوعات بعداً راجع به این شام صحبت کردند و گفتند که عمده گفتگوها در مورد انتخاب بوده است.

در این لینک می‌توانید ویدئو را ببینید: CBS This Morning

بعد از انتشار خبر اینکه استفان کینگ رمان‌نویس آمریکایی فیسبوک را حذف می‌کند، افراد زیادی در حساب توییتری او به ابراز نظر پرداختند.

اکثر این کامنت‌ها در موافقت با استفان کینگ بوده. خیلی از آن‌ها اعلام کرده‌اند که سال‌ها پیش این کار را کرده‌اند. حتی یک نفر گفته است که چه چیزی باعث شده که اینقدر دیر این کار را انجام دهی؟

اخیراً حجم انتقادها از این شبکه‌ی اجتماعی بالا گرفته است. شاید بعد از اعلام رسمی نویسنده‌ای با این درجه از شهرت، روند حذف اکانت‌های فیسبوک باز هم سریع‌تر شود.


مرتبط با «استفان کینگ رمان‌نویس آمریکایی فیسبوک را حذف می‌کند» این مقاله‌های واشنگتن پست را بخوانید:

خود من یک ماه پیش برای همیشه حساب فیسبوک خود را پاک کردم و از این جهت حتی یک دقیقه هم احساس پشیمانی نکرده‌ام.


در همین خصوص:

به پایان زاکربرگ، نتانیاهو و ترامپ سلام کنیم؟ 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *